1. Jak mogę zapłacić za dywan?
Za dywan możesz zapłacić przelewem natychmiastowym, kartą płatniczą, BLIK-iem, tradycyjnym przelewem bankowym, bądź za pobraniem (zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze). Szczegółowe informacje o formach płatności znajdziesz TUTAJ.
2. Po rozpakowaniu dywan mi się nie podoba. Czy mogę go zwrócić za darmo?
Tak, możesz zwrócić dywan za darmo (na nasz koszt) w ciągu 14 dni od zakupu, poprzez wskazaną przez nas firmę kurierską.
3. Jak długo potrwa wysyłka i dostawa?
Każde zamówienie jest przez nas wysyłane w ciągu 24 godzin od otrzymania płatności (lub otrzymania zamówienia w przypadku formy płatności "za pobraniem") - uwzględniając tylko dni robocze. Dostawa trwa zazwyczaj od 1-3 dni roboczych.
4. Jak długo potrwa zwrot środków po zwrocie dywanu?
Zwrot środków następuje nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu.
5. Nie wiem jaki dywan będzie pasował do mojego wnętrza. Gdzie znajdę porady jak dobrać dywan?
Porady jak dobrać dywan do wnętrza, a także wiele innych wskazówek odnośnie użytkowania dywanu znajdziesz na naszym blogu - link TUTAJ.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi